گزارش دومین جلسه انجمن فیلمسازان نوجوان کلاکت
چهارشنبه دهم بهمن ماه جلسه دوم انجمن فیلمسازان نوجوان کلاکت باحضور دکترجلال نصیری فیلمساز مطرح سنندجی ، معاونت کانون ، کارشناس مسئول ، وجمعی از مربیان و اعضای فعالی کارگاه پویانمــایی درمجتمــع فرهنگی هنری سنندج برگزار شد.
سهیلا ساعدپناه مربی فیلمسازی و پویانـمایی مجتمع سنندج جلسه را با معرفی انجمن و اهداف آن برای مهمــان برنامه جلال نصیری آغاز کرد ..
در ادامه با طرح موضوع جلسه و اشاره به مبحث ایده یابی جلسه در اختیار جلال نصیری قرار داده شد . نصیــری با اشاره به روش های ایــده یابی به مبحث های استفاده از خاطرات شخصی و بیان خاطرات اعضا و اشاره به پتانسیل های موجود در هرخاطره جهت ایده یابی برای فیلم ، بحث گروهی را پیشبرد.
بعد از بیان خاطــرات شخصی و بحث های انجام شده ، نصیــری از کارشناســـان و مربیـــان کانـون خواست تا خاطراتی از کودکی خود را بیان کنند و پلی به ایده یابی از خاطرات دیگران زد که اعضا با کمک از خاطرات آنها بتوانند برای فیلم خود ایده یابی کنند .
درنهایت بعد از جمع بندی مطالب تمریناتی جهت ارائه در جلسه آینده به اعضای انجمن داده شد.
جلسه دوم انجمن فیلمسازان نوجوان کلاکت با رونمایی ازکتابخانه تخصصی انجمن توسط دکتر جلال نصیری وتقدیر از ایشان و عکس یادگاری به پایان رسید








هه تول مه تول ...
ما را در سایت هه تول مه تول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 16:38