با شعار با طبیعت زندگی می کنیم ، بدون آن می میریم
در مورخ 24/5/96 ویژه برنامه ی حفاظت از محیط زیست با مشارکت مجتمع فرهنگی هنری سنندج و اداره کل محیط زیست شهرستان سنندج برگزار شد.
در این ویژه برنامه به صورت نمادین در قسمتی از مرکز رودخانه ای طراحی شد و زباله های زیادی در آن ریخته شد . کارشناس محیط زیست در مورد چگونگی حفاظت از تفریح گاهها و پارکها و ... برای اعضا توضیحاتی ارائه دادند ودر مورد ضررهایی که زباله ها به آب و خاک و هوا وارد می کنند اطلاعات فراوانی با اعضا دادند . مربیان در مورد اهمیت محیط زیست و جدا سازی زباله ها برای اعضا فعالیت بحث آزاد اجرا کردند . در پایان رودخانه توسط اعضا زباله روبی و پاکسازی شد و با ماهی هایی که به روش کاغذ و تا و نقاشی آموزش داده شد رود خانه را تز ئیین کردند و درخت های خشک را شکوفه باران کردند .













هه تول مه تول ...
ما را در سایت هه تول مه تول دنبال میکنید
برچسب: برنامه,محیط,زیست, نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 12:29