استقبال از بهار با گلدان های رنگی
در مورخ 19 اسفند اعضا ی ثابت مجتمع فرهنگی هنری کانون با اهدا گلدانهای گل به استقبال سال نو رفتند هدف از این برنامه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی بود . مربیان در مورد اهمیت محیط زیست با اعضا صحبت کردند و قرار براین شد امسال بر سر سفر های خود به جای سبز کردن دانه ها از گلدان های گل طبیعی از فصل بهار و زیبایی های آن الذت ببرند .در ادامه معرفی نوروز و اداب و رسوم خاص این ایام برای بچه ها معرفی شد روخوانی کتاب عمو نوروز با اعضا از دیگر فعالیت های این روز بود درست کردن کاردستی گل سنبل و کارت تبریک سازی توسط اعضا حال و هوای فصل بهار را بیشتر کرد 




هه تول مه تول ...
ما را در سایت هه تول مه تول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 17:45