سلامتی مایه ی نشاط است
هفته ی سلامت با شعار "زندگی سالم با نشاط و امید " در مجتمع فرهنگی هنری سنندج آغاز شد .
به مناسبت هفته ی سلامت ویژه برنامه های شاد و متنوعی تدارک و اجرا شد . برنامه ها شامل :
بازی و سرگرمی : بازی صندلی موزیکال – بازی بشین پا شو – یخ شو آب شو با هدف تقویت تحرک بدنی ، پرهیز از استفاده از بازیهای کامپیوتری و گوشی و تبلت ، تقویت و تعامل در کارهای گروهی
بحث آزاد با موضوعات : عقل سالم در بدن سالم است – غذای سالم در کنار خانواده ی سالم - ورزش و بازی – با هدف تقویت قوای جسمانی با خوردن غذاها ی سالم و پرهیز از غذاهای کنسرو ی ، فسفود ها ، و تنقلات ناسالم
قصه گویی : با استفاده از کتاب های موجود در مرکز مثل گوسفندی که عصبانی بود خیلی عصبانی – خشم قلمبه – قیچی که دنبال کار می گشت برای اعضا قصه گویی شده و اعضا پیامهای خود را در پایان فعالیت قصه گویی در کارگاه نقاشی و سفال بر روی گل و کاغذ پیاده می کردند هدف از اجرای قصه گویی ها تقویت سلامت روان اعضا در برخورد با مشکلات و موانع بود .






هه تول مه تول ...
ما را در سایت هه تول مه تول دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 17:45